Ozge8_ ilk oğlumda kantaron yağıyla iyileştirdim çatlağı. 2.bebeğimde çook çektim 🤦♀️ kantaron fayda etmedi. Lansinoh krem,garmastan,ayva jeli .. hepsini denedim ve denedikce çatlak ilerledi ve yarıldı.her emzirmede ağlıyordum sırtım boynum agriyordu kendimi sıkmaktan. Doktora gittim krem verdi ve bi süre pompayla sağıp vermemi söyledi. 1 ayda zor iyileştirdim. Sonrada gümüş kapak kullandım. Ilk bebeğimde böyle olsam korkar devam etmezdim ama emzirmek gibisi yok 🌸