MerhaBa anneler .. 19 Ocak 2021 de sezeryan doğum yaptım 5 ay oldu … Fakat korse kullanmadım.. biraz ayva göbeğim var … Göbeğim den çok da şikayetçi değilim fakat .. Basen ve kalça oldukça zorluyor … Zaman geçtikçe çocuk emekleyip ayaklaninca gider diyenler var fakat bunu fazla mümkün bulmuyorum… Tayt almayı düşünüyorum.. Hem selüliti çatlaklari gideriyor hem de basen kalça sıkılaştırıcı ve toparlıyor Kullanan anneler var mı? Önerisi olan Alıp memnun olan Vee tabii ki alıp Taytı çıkarınca kalıcı etkisini gösteren .. ? Stayfit ve Ayrem Korse Instagram da gördüm iletişime de geçtim .. Kalıcı etki sağladıklarını söylüyorlar. Düzenli kullanımda .. Sizce ? Önerilerinizi almak istiyorum.. Kullananlar var ise Kalıcı bir etkisi oldu mu olmadi mi? Boşuna da alıp para verip kenara atmak istemiyorum.. Göbeğim çatlar diye düşündüm Hamileligim de kalça ve iç dış bacaklarima hep badem yağı sürdüm Bunaa rağmen.. Üst bacak kısmımda ve arkasında ve kalcam da çatlak oluştu.. Bu Stayfit ve Ayrem Korse Dediklerine göre .. Bu çatlak olusumuna da etkisi var mış.. Teşekkür ediyorum.. Fikirlerinizi, önerilerinizi kullanıp memnun kalıp kalmadıklarinizi bekliyorum.. 😌😌