Denizmelisa Ya her defasında giriş istiyor. Giriş yapıyorum çıkıp tekrar uygulamayı açtıgımda tekrar giriş istiyor. Sizde de öyle oluyor mu?
Aybars22 Denizmelisa evet bende de öyle oluyo beni hatırla dediğim halde tekrar giriş yapıyorum her seferinde neden böyle oluyo
Kuzumveben Denizmelisa beni hatirlaya var onu isaretleyin o sekilde giris yapin ayni sorun bende de vardi
alicihankus Beni hatırla diye bişey yazması lazım orda onu seçiyomusunuz uygulama da var mi gerçi bilmiyorum ben tarayıcıdan giriyorum
Ebrunil Benim eski hesabımı ya sildiler yada problem var giriş yapamıyorum Bi türlü mecbur yeni hesap aldım onu nasıl açabilirim bilgisi olan yazabilirmi