Canimbebegim Kızlar bir arkadaşım doktora götürmüş bebeğini istahsizlik için oda ocean balık yağı surup yazmış birde argivit focus bunlar bu bebek icin normal mi ki kullanan varmı benim oğlan 14 aylık alsam mı napsam bilemedim
Bernagkgkz Canimbebegim daha bugün sordum doktorumuza 2 yaşından önce vermeyelim illa vermek istiyorsan 1 buçuk yaşı bekle dedi. Ama bizim iştah problemimiz yok çok şükür kilosu tam ortada dedi
Senemmm11 Canimbebegim eğer balık yiyorsa haftada 2 kere balık yemesi daha iyi ama balık yemiyorsa 1 yaşından sonra balık yağı verilebilir
daisydove Canimbebegim doktorumuz bizi 3 yaşında başlattı balık yağına. İştahsızlık problemi de vardı onun için easyfishoil multi verdi içinde vitaminler ve balık yağı var hem iştahını açtı hem balık yağı ihtiyacını karşılıyo
Bernagkgkz Canimbebegim evet bende burda görmüştüm hatta hangisini alacağıma bile karar verdim ama doktor öyle söyleyince biraz daha beklemeye kara verdim canım