Doktorum sutu kes bebegi emzirme bebege gecer dedi. Emzirmeyi biraktim mama veriyorim suan.iylesinceye kadar. Sorum şu iyleştikten kac gun sonra bebegimi emzire bilirim? Suan eldivenle altini aciyorum temizliyorum annem yolda geliyor yardima. Bebegime eldivenle bile dokunmak istemoyorum ona gecer diye korkuyorum ben zor dayaniyorum tum kemiklerim kirilmişcasina agriyor ve kasiniyorum. Iyleştikten sonra acaba bi iki serummu taktirsam kanimi temizler bebegime gecer diye korkuyorum😔