Kızlar merhaba 👋
kızlar sağ göğsüm galiba fazla sütten aşırı derece de şişti içi sert. Mastit diye düşündüm ama kızarıklık yada iltihaplı süt yok. Bebeğimi emzirmeye ve sütümü sağmaya devam ediyorum. Bebeğimin sütü emmesinde sıkıntı yok değil mi ? Sağdığım sütü de veriyorum çünkü.
birde gece sıtmalandım çok kötü üşüdüm, lohusalığımın 11. günü. Normal mi acaba ? Bugün kendimi çok kötü hissediyorum.