Luthien Merhaba arkadaşlar sezeryandan 1 ay sonra bayağı yoğun bir kanamam oluyor kıpkırmızı regl dönemindeki kanama gibi normal mi bu durumu yaşayan var mı?
Yenianne0681 Luthien bende sezeryan oldum 39.gun kanamam basladi bugun 6.gunum ve cok yogun kanamam oldu bugun azaldi bende regl oldugumu dusundum cok yogun ve kirmizi taze kan …galiba normal
Kereminannesiii Luthien benimde öyle olmuştu son 10 gün kanamam artmıştı. 41-42. Gün tamamen kesildi. 5,5 ay sonra adet oldum
Luthien Yenianne0681 evet evet benim de 32. Günüm kıpkırmızı dediğiniz şekilde geldi, doktorunuza sordunuz mu acaba bir an tedirgin oldum. Teşekkür ederim bu arada dönüş yaptığınız için.
Luthien Kereminannesiii İnşallah benim de dediğiniz gibi olur iki haftadır böyle gelmeyince bende kesildi artık kanamam sanmıştım artınca kötü oldum korktum. Sağolun yazdığınız için
Kereminannesiii Luthien muhtemelen öyledir diye düşünüyorum. 40 çıkmadan en azından adet gelmiyor diye biliyorum ☺️