Merhaba Güzel Kadınlar
4 Ay 10 günlük kızım var. Sadece Anne Sütü alıyor
Fakat ufaktan bir şeylerin tadına baktırmak istiyorum ki denedim de
3+1 yöntemi ile 3 gün ÇAY KAŞIĞI ile ev yoğurdu denedim 4. gün vermedim
Sonra ki 3+1 ile de havuç suyu verdim
Hiçbir reaksiyon göstermedi
Bunu yapmamın sebebi şimdiden her şeyi YEMESİNİ değil TATMASINI istiyorum
5,5 aylık iken işe başlayacağım ufaktan alışmasını istiyorum
Kimi doktor tattırın diyor
Kimi 6 aydan önce çok karşı
Bu durumu tatlı kaşığına geçerek devam ettirmek niyetim
3, bir besin olarak ne deneyebilirim?
Aranızda bu şekilde 6 aydan önce başlayan oldu mu?
Teşekkürler