Fabulas Kızlar doktorumuz biogaia ve sabsimplex verdi. Her gün kullanmayı düşünmüyorum açıkçası, cok zorlanırsa kullanıcam. Var mı bu damlaları kullanan?? Şuan verdim ve derin uyuyor, ilacın yan etkismi acaba, normalde böyle uyumazdı
Acemibiranne19 Fabulas bende bugün zinco bitkisel damla aldim bebegim 23 günlük ama korkuyorum kullanmaya recete de 3-10 yas arasi yaziyor eczacı bisey olmaz kullan diyor anlamadim
SB_ Fabulas iki en güzel ilacı vermiş biogaia zaten gaz damlası değil d vitamin takviyesi onu hergun vermeniz lazım Sab simplex aslında çok güzel bi ilaç ama maalesef benim bebeğime yaramadı Gaz sancısı olursa 5-10 damlaya kadar günde 3 kere vere bilirsiniz ve normal rahat olsun diyorsanız günde bikere verin
zeynepbalci Fabulas düzenli kullanmak gerekiyor demişti bize dr bugün gazı yok vermeyim yapmayın dedi biogaia için
Sssedaaa Fabulas 3 aylık olana kadar her gün kullandım ben oğlumda. Gaz damlasiyla rahat ediyordu şükür 3. Ayla birlkte kurtulduk
Fabulas Acemibiranne19 doktorunuza danışın istersez yada burda bekleyelim belki yazanlar olur bu konuyla ilgili💐
Aysenjbdhhsjmsnbjm28y4uw Acemibiranne19 ben kullandım bebeğime çokta iyi geldi 3 damla veriyordum günde bir defa
Fabulas SB_ d vitamini olarak her gün orzax kullanıyoruz, gaz damlalarınıda birlikte kullanmamı söyledi doktor ama cokta vermek istemıyorum bakalım:) görüşleriniz icin teşekkürler🙏🏻🙏🏻
Pakise2629 Sssedaaa tam olarak ne zaman geçti 3 ay dolduktan sonra mı benim oğlum da 2 ay 10 günlük sanki şiddetlendi gaz sancıları. Sürekli ağlıyor bende biagai ve relactaz kullanıyorum
zeynepbalci Fabulas aynen canım biogaia kullanıyoduk sab simplex e de yeni başladık düzenli gidiyo bakalım çok sancısı yok bebeğimin ama uykusuz az yine belki uzun uyur demiştim ama olmadı o
Hasancahitmommy_ Fabulas bende biogaia ve sab siblexs kullandım her gün verdim düzensiz de bi işe yaramaz kullan doktorun vermiş zararlı olsa vermez ve herkes kullanıyor canım
Acelyaooacelya Fabulas yaklasık 5 ay boyunca bıogaı yı kullandık cok rahatlatıyordu bebegımı s. Sımplex bebegıme iyı gelmedi ama kullanan ve fayda giren cok tanıdıgım var
Teemo07 Fabulas benim doktorum da sab simplex önerdi ama ben zinco aldım 🤦🏻♀️ Düzenli kullanmazsanız işe yaramaz maalesef. Hem biogaia hem zinco kullandık.
Pakise2629 Teemo07 zincodan memnun kaldınız mı bir denemediğim o damla kaldı artık bunaldım ağlamalarından sürekli ağlıyor uykuda memede altını alırken 2 ay 10 günlük
Teemo07 Pakise2629 bence bizde cok işe yaramadı. Değiştirmeyi düşünüyorum. Her bebekte farklı etkiler yaratırmıs. Bu aralar kimyon kullanıyorum onun daha fazla etkisini gördüm. Bnm oglum da 2 aylık
Pakise2629 Teemo07 toz kimyon demleyip mi içiyorsunuz yoksa tane mi günde kaç kez tüketiyorsunuz ben tane kimyon- anason - kişniş tohumu demleyip içiyorum hergün ama hiç fayda etmiyor bizde de sab simplex hiç işe yaramadı hatta daha kötü yaptı
GiybetReis Fabulas bebeğim 8 günlükken biogaiaya başladık 3,5 aylığız hala devam ediyoruz. 6 aya kadar da bırakmayı düşünmüyorum.
Teemo07 Pakise2629 toz kimyonu 1 çay bardağı kaynamış suya 1 çay kaşığı koyuyorum. 5 dk demlensin diye bekliyorum ve taneleri dibe çökünce şırıngayla çekip oglana 1 çay kaşığı kadar veriyorum geri kalanını da kendim içiyorum.