zeynepduha Nerdeyse iki ay olacak ama son bir haftadır çok sık sırt ağrısı yaşıyorum bacaklarıma kadar vuruyor bu durum normal mi 😔
bir5_can zeynepduha benim 5.ayım hala devam ediyor çok zor allah bize bir an evvel sağlığımıza kavuşmayı nasip eylesin
Nuray63 zeynepduha bi ben böyleyim zannediyordum hatta post acacaktim sakat kaldım diye . Ciddi anlamda belimden sakat kaldım bebeğimi asla kucağımda tasiyamiyorum
Asel_sahra fitik olabilir baktr istersen bende sezeryan snrasi feci kalca agrisi yasadim topalliyordum gttm romatizma çıktı 🙄
Nuray63 zeynepduha doktora gittim , sezeryan sonrası normal dedi ama olacak gibi değil , belim kırılmış gibi bebeğimin altını bile değiştiremiyorum 😖