3subat maalesef tek çarem antibiyotik oldu😔 benim de mastitim var sıcak su torbası koydum, su sabun, zeytinyağı, kantoron yağı, antibiyotik krem vs ile masaj yaptım emzirdim yok hiçbiri işe yaramadı. Günde üç öğün antibiyotik kullanıyorum bitmek üzere şükür. Ama sen benim denediğim yöntemleri bir dene bakalım inşallah geçer