Bsr_tgb38 ay yazık çocuğa ya, bebek vücudu her zaman daha sıcak olur. Ayrıca çocuğun terlemesi üşümesinden daha tehlikelidir. Bakteri virüs olmadıkça çocuk üşümekten hasta olmaz, doktorlar böyle diyor. Ben kışın 20 ocakta doğum yaptım, asla kat kat giydirdiğimi bilmem yelek bile giymedi bugüne kadar çünkü evler sıcak oluyor haliyle. Şu an sadece kısa kollu iç zıbını var üstünde, öğlen saatleri daha sıcak olduğu için onu da çıkartıp tek beziyle bırakıyorum 😂😂 zaten çocuk belli eder kendini bunalıp ağlar yani. Benimki de 4 aylık.