Arkadaşlar merhaba, oğlum için aptamil 0-6 ay için sıvı mama almıştım, çok büyük rahatlık oluyordu dışarda tatilde piknikte hazır sıvı mama, elimde şu anda 8 tane var, fakat oğluma kullanamıyorum maalesef çünkü süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı özel raporlu mama kullanıyoruz diğerlerini kullanmamız yasak, elimdeki mamaları çok ucuz bir miktara satmak istiyorum , izmirde oturuyorum, izmirde elden de teslim edebilirim, 8 tane mamayı 45 tl ye vermek istiyorum, son tüketim tarihi 06.12.2021