Nursing_10 eşimin kuzeni iki hamileliğinde de içti çocuklar sürekli hasta oluyo bu arada ben de içiyorum hamilelik ve emzirme dönemlerinde ağzıma sürmedim süte de geçiyo bebeğin de etkileniyo haliyle.Ben içtim bişey olmadı diyenleride anlamıyorum bi anda ne olmasını bekliyolarsa biz de içiyoruz şu an bize de bişey olmuyo en azından dışardan bakınca