Balnur Kızlar kızım geceden beri sarı ekşi kusuyır sürekli emziriyorum kusuyır calpol şurup veriyorum başka bir tavsiyeniz var mı şunu yaparsan iyi olur diye yardım edin lütfen ilk bebeğim çok üzülüyorum
Esra43 Balnur akbaşlı diyolar onu içirsen bir kaşık belki faydası olur benim de bebeğim sürekli gaz çıkarıyodu gece uyumuyordu biz de üşütmüşüz biraz ondanmış onu içirince biraz uyudu
Mlke301020 Balnur Dr gitmek mesela kendi başınıza ilaç veya tedavi uygulamayın sarı kusmuk çokta normal değil sanki
Dehya Balnur emiyorsa çabuk atlatır Atesi yoksa calpol vermeyin Maflor plus verebilirsiniz probiyotik damla icinde kusma icin de ilac var Ama takip edin huzursuzluğu artarsa gidin doktora
Momteach Mlke301020 çokta normal değil diyerek korkutmasakmı acaba canım 🥺 bana birisi böyle birşey dediğinde hemen panik oluyorum aklıma en kötü hastalıklar gelir.ama doktor kısmına katılıyorum bence buralarda sormak yerine bi acile bile gidilebilir
Mlke301020 Momteach öyle canım da ne yapabilirim diyor ya daha kötü bir şey olursa sebebin ne olduğu bilinmeden öneri alıp denenir mi hiç
Balnur Momteach çok korktum gerçekten ben sadece normal bir üşütmeyse götürmeyeyim iyi bakımla iyileşir mi diye gözlemledim fikrinizi almak istedim malum hastaneler çok kötü o yüzden normal üşütmeyse götürmim dedim durumu düzelmedi az sonra götüreceğiz 🙏🏻 Teşekkürler
Balnur Mlke301020 haklısın aslında cahilliğime verin lütfen covitten dolayı normal bi üşütmemidir diye gözlemliyorum farklı yöntemler uygulamıyorum teşekkür ederim 🙏🏻