Poncikannesi606 hulyaaa-123 ya bende hep bebek irmiği kullandım ama normal irmik kullanıp sorun yaşamayan çok kişi tanıyorum. Bi sıkıntı olmaz bence. Bu arada trendyol da beyorganik marka bebek irmiği kullanıyordum ben. İnternet üzerinden bulabilirsin
Epifenomen-gkc hulyaaa-123 kullanabilirsiniz. Normal irmiğin hazmedilmesi biraz daha zor, Bir de eğer blend etmiyorsanız koca koca şişince her tarafı irmik topu oluyor başka da bir sıkıntısı yok