1234560001 valla canım o çocuğun karakteri kesinlikle. Uslu mu onu bilemem ama oğlumun evdeki lakabı uyku tulumu😂😂 gündüz uykuları şimdi söylemiyim nazar değmesin ama maşallah. Gece uykuları desen öyle. Sadece iki gündür 4.ay atağı sebebiyle akşam uykuya geçişi eskisi gibi yatağı görünce olmuyor😂😂biraz ağlayıp öyle uyuyor.
Ana benim de en büyük sıkıntım iştahsız olması mesela, her şeye tamam ama mamasını yediremeyince başıma ağrılar giriyor. Herkesin derdi başka 🤷🏻♀️ keşke biraz az uyusa da mamasına saldıran bebeklerden olsa🤷🏻♀️