Bebeğim 7 aylık çişinden son zamanlarda azalma ve ağır koku olmaya başladı doktora götürüp idrar kültürü verdik kum döküyor dedi birazdan ultrasyona girecek bu durumu yaşayan var mı ? Naptınjz nasıl geçti? Çpk şükür huysuzluğu yok ama çok korkuyorum geceleri sürekli bu yüzden mi uyanuyordu acaba lütfen yardım..