Hilokiiii Dilos01 veterinere götürdük bir muayene ücreti 400 TL aldılar ve sadece krem yazıldı gönderdiler 2 ay oldu hala geçmek bilmedi durumu karantinadayız birşey yapamıyorum tekrar
Hilokiiii Hismom götürdük zaten farklı görüşlere ihtiyacım var. Karantinadayız çıkamıyoruz üstelik burada görsel atıp yardım isteyenler neden istiyor acaba ? Demek ki görselle yardımcı olunabiliyor bilgili insan da anlar teşekkür ediyorum.
Dilos01 Hilokiiii insallah düzelir krem pek fayda etmemiştir öyleyse antibiyotikli krem yazsalardı KESK’e veteriner çok pahalı oluyor ne yazık ki
Hilokiiii Dilos01 İnşallah kuzum teşekkür ediyorum valla kötü durumda vücuduna yayıldı enfeksiyonu krem de faydası olmadı endişe ettim bende
Dilos01 Hilokiiii alışık da olunca iste istemez evden bi kişi sayılıyor onlarda 🥰biz beslemiyoruz ama tahmin edebiliyorum insallah iyi olur rabbim şifa versin
vanilyakokusu Bence bi veterineri arayın fikir alın. Yada bi akrabanız gelse alsa köpeği götürse veterinere. Ayrıca karantinadaydanız köpeğin tuvalet ihtiyacını kim karşılıyor?
Hilokiiii vanilyakokusu Köpek zaten Bahçeli bir evde olduğu için sorun olmuyor onu yaparken babamlarda onlar da karantinadalar sorun yok o yüzden
Hilokiiii Dilos01 saldırgan huyu yok asla diyorum Ya sokak köpeğinden bile dayak yiyen köpek 😒 bizim evde kalmıyor babamların Bahçeli ev olduğu için orada kulübesinde kalıyor🤷♀️ Kediden bile korkuyor garibim öyle masum
Dilos01 Hilokiiii ya kıyamam insallah iyi olur bası kopek cinsleri gerçekten çok uysal oluyor sessiz sakin oluyor kendi hallerinde yuvasına çekilip öylece bakıyorlar çevreye
Hilokiiii Dilos01 Gözünden masumluk akıyor resmen hele birde şuan daha kötü oturup ağlayasım geliyor teşekkür ediyorum vaktini harcadın hakkını helal et 🙏
Dilos01 Hilokiiii Estağfirullah cnm olur mu oyle şey biz kötü zamanında yanında olmucakta ne zaman olucaz insallaj iyi olur da tekrar sağlığına kavuşur 🥰