benim bebeğim 4 aylık ve şu anda biz de muzdaribiz bu durumdan. İlk kez 2,5 aylıkken olmuştu ve hastanede yatmıştık. Yüksek ateşle acile başvurmuştuk ve lökosit bizde de 37 çıkınca direkt yatırdılar. Üç gün antibiyotik tedavisi oldu ve ardından iğne yapıldı beş gün. Maalesef Bu hafta yine oldu ve antibiyotik şurup kullanıyoruz. Mutlaka böbrek ultrason çekilmesi lazım. İlkinde çektirmiştik, ilacı bitsin yine çektireceğiz. Çocuk doktorumuz nefrolojinin görmesi gerektiğini söyledi. Maalesef kız çocuklarında tekrarlayan bir durum. Biz her ay idrar tahlili yaptıracağız. Doğal yolla geçecek bir şey değil bence. Cefaks kullanıyoruz şu anda.