Prensesimlina Arkadaşlar başlıkta dediğim gibi bebeğim 2 buçuk aylık kulağının içi baya kirli onları temizlemem sakıncalı olur mu
Fitifiti Prensesimlina Hayır temizlemeyin,daha çok içe itersiniz,doktorlar asla tavsiye etmiyor. Deliğin dış kısmını temizleyebilirsiniz,iç tarafı ellemeyin🙏🏻
nur-nr_123 Prensesimlina canm bebekler için kulak temizle çubuğu vra bn a 101 den almıştım dalinindi ilk dogudugunda aldım (emniyetli) sadece dış kısmı temizliyor çok guzel
Zelisblt Prensesimlina bebekler için kulak çöpleri var, banyodan sonra genelde yumuşayıp dışarı çıkıyor zatn banyodan sonra nazik bi şekilde temizleyebilirsn
Prensesimlina Yagmuurr Zelisblt nur-nr_123 Fitifiti Fitifiti Yagmuurr teşekkür ederim hepinize bende nazikçe bir deniyim bakalım
Bebegimm1 Prensesimlina içe doğru itmeden diş tarafini temizliyorum zaten icindekiler banyodan sonra cikiyor bebek kulak çöpüyle temizliyorum