G1akbas Kalbim22 evet kullanıyorum. Daha önceden doktorumuz ocean balık yağı önermişti onunda içinde d vit. Var sorduğumda balık yağının içindekinin az bir miktar olduğunu ekstra kullanılması gerektiğini söylemişti. Möllerse gecincede kullanmaya devam ettim
birbukre Kalbim22 Ben easyfisholin balık yağını alıyorum içinde d vitamini olduğu için ayrıyetten almama gerek kalmıyo tavsiye ederim