merhaba hanımlar, başlıktan da anlaşılacağı üzere 4-5 aylık bebekle kamp tatili yapan var mı aranızda? otel tatilini sevmiyorum villalar da desen almış başını gidiyor fiyatları… eşimle daha önce yapmıştık ben yeni hamileyken ama tabii bebekle nasıl olur bilemiyorum. (yemek derdi yok emziriyorum)