Ben sanmıyorum alerji olsa daha öncede olurdu diye düşünüyorum. Bi kere bende kızımın kakasında kan gördüm nokta kadar doktorumuz dedi kaka yaparken zorlanmıştır yada popo kısmı tahriş olmuştur o yüzden olmuştur. Başka şeye yormak için erken dedi takip edelim dedi takip ettik. O günden başka görmedim kan falan çok şükür. Sizde bi kaç gün takip edin hala varsa doktora gidin. İnşallah çok ciddi bişe olmaz minik kuzunuzda ☺️