DilekSibel Gunaydin minnos anneler❤️ Bebeğinizi anne sütü ile doyuyormusunuz? Benim sütüm çok az.. çay falan içiyorum ama çok az geliyo .Ya çok kötü moralim bozuluyor 😔 süt artıran ürünler nelerdir? Yani ne yersem sütüm çoğalır? Lütfen bana yardım edin😔
Papatyal DilekSibel bolca emzir asla sutum yok deyip memeni vermemezlik etme emdikce cogalicak sutun. Ve uyku bol su iyi bi moral sutun icin lazim olan😊😊
Yasarkubra DilekSibel göğüslerinize kaynatılmış suyla havluyu ıslatıp bırakınız daha sonra biraz bekletip zeytinyağı ile aşagı yönlü masaj yapınız çok faydası oluyor 👍🏻
Yasarkubra Kesinlikle ayva hoşafı 🤗. 3-4 tane ayvayı kabuklarıyla doğranır küp şeklinde içerisine biraz şeker 10 tane kadar karanfil atılır 🥰afiyet olsun ,bol süt olsun
Duygu34 İki tane oğlum var biri 1,5 yaşında diğeri 3 aylık büyük oğlumıda emzirdim küçüğüde emziriyorum dere otu bulgur ve bol su
Prs DilekSibel tahinli bir içeçek tarifi var bende cok fayda sagladı.. 2 tane hurmayı sıcak suda yumusatıyorsun iyice sonra 1 bardak sütü rondonun içine dök içine hurmaları koy, 2 yemek kaşığı tahin ilave et ve bir tutam da tarcın.. karışımı rondodan geçir herşey iyice karısana kadar.. günde 1 tane içebilirsin.. ayrıca malt içecekler var emziren anneler için e-bebeklerde onlarda baya işe yarıyor.. son olarak rezene çayı bol bol ve günde 3 litre en az su😉
Sedaahmet DilekSibel hurma ve bol su canım. Bunların bana anında etkisi oldu. Dogumdan sonra ilk iki gün sütüm cok az geldi benim. Hurma ve bol bol su içtim. Cok güzel süt yapıyor. Bide hafif sıcak nemli havluyla gögüslerine masaj yap. Bununda süt damarlarının açilmasına etkisi oluyor. Ve kesinlikle pozitif düşün. Olumsuzlukları at üstünden. Bebegine odaklan emzirirken. Sık sık emzir. İnşallah çoğalır sütün canım. Dua et 😊
Umayumayumay DilekSibel galacto damla bana çok iyi geldi, rezene çok iyi geldi, incir, hurma dut kurusu ve çörek otu benim kendimde deneyip sonuç aldığım şeyler ama en önemlisi su içmek lazım. Bir de humananın emziren anne çayı varmış ben denemedim ama herkes öneriyor. Ve sürekli emzirmek gerekiyormuş süt emzirdikçe geliyormuş.
Ezgiasya DilekSibel sütüne guven onun rızkını Allah veriyor endıse yapma su İc bol bol uyu imkanın varsa bende tahin helvası ise yaramıstı bir de onu dene
kumsalicem İki ay 7 günlük bebeğim var her saat bazen saat dolmadan bile emmek istiyor bende emziriyorum. Sütüm az diye düşünme moralini yüksek tut, emzirdikçe sürün gelir. Ben humananın çayını tüketiyorum. Ayrıca da rezene-anason çayı, boza, dereotu 👍🏻