Leyla2763
Ben mesela oğlum uyuyunca kaş bıyık tırnak bakımı ya da spor duş yapıyorum. Mutfağı asla ellemiyorum, şurda alt tarafı 40-50 dk uyuyor zaten, zamanı kendime ayırmayı seçiyorum 😅 Bulaşıkları falan hemen kaldırırım, elim çok pratiktir ama çocuğum sürekli mızlarken iş miş yapamam aşırı sinirleniyorum ve afedersin biyerimden ter akıyor koşmaktan, o yüzden hiç yormuyorum kendimi. Eşim çok yardımcı olur ama zaten sabah 7de gidip akşam 7buçukta geliyor, yemek ye vs 8-8 buçuk oluyor, 9 gibi bebek uyuyunca mutfağı topla film izle. Yiyip içiyoruz, bulaşıkları olduğı gibi bırakıp yatıyoruz salonda, sabah da topluyoruz. Ya ev işi, ya da eşinle kendine zaman ayırmak arasında seçim yapman gerekiyor, ben eşimle vakit geçirmeyi tercih ediyorum, gündüz de ya bebeğimle zaman geçireceğim ya da ev işi yemek yapacağım, yine oğlumla vakit geçirmeyi tercih ediyorum. Pasaklılıktan kimse ölmemiş, eşim de ben de böyle gayet mutluyuz, başlarım temizliğine de topluluğuna da valla, bir kere geliyoruz dünyaya 😅😅