Merhaba hanımlar doktorumuz nurse harveys colex verdi ama şurup şişesini açmayı beceremedim çevirip içine toz dökülüyomuş yanlış yöne çevirdim dökülmedi bende bıçakla deldim boşalttım tozun hepsini sıkıntı olmaz dimi? Bir de kaç ml veriyorsunuz şırıngası çıktı içinden ama çay kaşığıyla versem 1 çay kaşığı mı eder