aminegunes24 Bebeğim 9 aylık sağlık ocağının kan damlasını beğenmiyorum eczane bunu önerdi faka 4 yaş üstü diyor netten baktım kilosuna göre verin dedi kullanan var mı bebeğine
Aygldgnc aminegunes24 sideferi bilmiyorum ama bestiron kullanıyoruz içeriği hem temiz hemde portakal aromalı bebeğim severek içiyor tavsiye ederim
SuPerisiiii aminegunes24 benim kızım 6 aylık bir kullanıyorum. Kilosu kadar damla akıtıyorum ağzına.. doktora da sormuştum sorun değil kullan demişti. İçeriği temiz dedi. Çok şükür bi sorun yaşamadım
Rvydaa aminegunes24 Takviye edici gıda olarak ruhsatlandırıldığı için bu yaş ibaresi olmak zorundaymış tüm kan ilaçlarında bu yaş ibaresi zorunlu sanırım yani kullanabilirsiniz bize de doktor önermiştı bunu ama sanırım içeriğinde şeker var bilginiz olsun
Strongmommm Benim bebeğim de 4.5 aylık. Doktorumuz sidefer veya ocean önerdi. Ben ocean ı tercih ettim. Doktorunuz önerdiyse sıkıntı olmaz. Damla sayısını ona göre ayarlayıp söyler zaten.
Mavismila Ben kullanıyorum kızım için canım o yaş ibaresine takılma ben de doktoruma sormuştum bi sıkıntı olsa biz niye yazalım demişti haklı olarak kilo başına bir damla demişti ben 8 damla veriyorum beslendikten 40 dk sınıra