Sakın olun.bende sızın gıbı o kadar cok agladım bu kadar cok yıprattım kı kendımı .sız yapmayın cocugunuzun tadını çıkarın.bıız de aradılar 3. Kez topuk kanı verın tsh yuksek cıkmıs dıye.gıttık verdık ama gec cıktıgı ıcın normal kanda baktırdık ordada cıktı.6 oldugu ıcın ılac kullanmaya gerek olmadı.3.topuk kanında hıc bırsey çıkamadı.normal kanda da 2. Ayda duzeldı cok sukur.yenı doganda oluyor zamanla duzeldı.sakın olun duzelır ınsallah,kı olsa bıle tedavısı olan bıseymıs