Selam köye geldik biz, Kastamonu’ya.
Bebeğimin (13 aylık) bugün buradaki 3. Günü.
dün gece süt vermek için uyandım yanına yaklaştığımda kendisine dokunulamayacak kadar ateşi vardı çok şaşırdım, nasıl olabilir diye çünkü gündüzünde hiçbir şeyi yok koşuyor oynuyor kendi kendine zaman geçiriyordu. gece 4 te calpol verdim. inliye inliye uyuyamadı. Sebebi de yok Gece vücudunu sıcak bulunca ne yapacağımı bilemedim. Sabah eşim buradaki polikliniğe götürmüş fakat çocuk doktoru olmadığından yetişkin doktoru bakmış. Kulaklarında kızarıklık var enfeksiyon olabilirmiş çokta emin değilim bilemiyorum demiş. Antibiyotik yazmış, ben şua onu kullanmak istemiyorum calpol vermeye devam edicem az önce de sirkeli su ile sildim. İlk defa böyle oluyor tabi ateşleniyor. Diş çıkarılırken bile ateşi hiç olmamıştı. Acaba hava değişikliği mi oldu. Hava değişikliği bebekte ateş yapar mı? Ben başka ne yapabilirim lütfen 🥺