nursocum ben de 4 aylık hamileyim bebegim de bir kaç gün sonra on aylık olacak kasık ağrısı rahim büyüdükçe VS olur demişti. Birde magnezyum içmiştim bu kasılmalara sezeryan yerim ne olacak hiç bilmiyorum. Zaten hep kaşınıyor batıyırdu. Karnım büyüyünce ne olur bilmiyorum. Ama doktor birsey olmaz dedi