Yigitannesii Yaklasik 2 bucuk aydir suren kabizliga azda olsa bu cay fayda etti. Yanliz kafama takilan su her gun bu cayi 1 2 cay kasigi icmesinde bir sakinca olur mu ? Bebegim tam 3 aylik 🌸
Annepandaa Yigitannesii olmaz aksine gazı gider bebek rahatlar. Ama bi kaç seferdir okuyorum rezene fazla içilirse kanserojen oluyormuş.
Teemo07 Yigitannesii ben sadece kimyon veriyorum gunde 1 kez. Gerçekten işe yarıyor. 2 gundur kaka yapamayan cocuk dun 4 kez yaptı. 😳