Egeli gündüzleri sesli ortamda, aksamları sessiz ve loş ortamda uyutuyorum. Benim oglum da 2 aylık, saat 21.00 gibi uyur. Salonda uyutuyorum ama lambader ışığında, ilk uyanmasından sonra yatak odasına alıyorum. Yanımda yatıyor reflü yatagında. Sessiz ve loş ortamda devam ediyor uykusuna. Bu yüzden seslere alışık ve bence gece gunduz ayrımının farkında bu sayede.