Mavieylul Ne emmek istiyor ne biberonla sütü istiyor. Ağlıyor geriye atıyor kendini ikisinde de :( Besleyeceğim diye çok yoruldum 😔böyle şeyler yaşayıp aşan var mı :(
Kubra4745 Mavieylul midesinde gaz birikmiş olabilir sürekli gazını çıkarmak için uğraşın düzelecektir inşallah