GiybetReis kızım geçen yıl nisanda doğdu. Yazın gündüzleri sadece çit çitli badi ile durdu ama çorapları hep vardı. Çünkü ayakları çok terliyor ,çorap olmazsa buz gibi oluyor ve gazlaniyordu. Geceleri de ince pijama giydirdim hep uzun kollu , hani şu yıldız takımı deniyor ya. Eskiden çok olurdu🤣 gerçi hala var ,geçen senekilet küçük geliyor diye yenisini aldım, tavsiye ederim çok rahat .gece de çorapla yatırdım ben ,çorapsız denedim sabaha kadar gazdan kıvrandı