Hirabebek37 Kızlar b3b3gim hiç sırt üstü yatmak istemiyo uyumuyoda gece korkuyorum varmı bu şekil yatıran bebeği
Dmt-01 Hirabebek37 benim bebeğimde hep yüzüstü yatardı valla çok daha rahat uyuyordu öyle gece sıksık kontrol edin bişey olmaz Allahın izniyle
Halil_uras Ben 5 ayına kadar yatırdım kolik bir bebekti ve başka türlü uymuyordu gözlemle burnunu kapatmasın benim bebeğim başını kendi çevirdiği için rahat geçti gecelerimiz