Kızlar 3 aylık bebeğim var bugüne kadar hiç tek başıma çıkmadım tabi pandemiden dolayı vs. Arabasıyla çıkarmak istiyorum ama çok çekiniyorum yani ne biliyim ağlar vs diye. Üşüdü mü diye çok tedirgin oluyorum.
bi de mesela prka oturcaz diyelim, ne almalıyım yanıma? Dışarda altını değiştirsem tuhaf olmaz değil mi? Bi de hem anne sütü alıyor hem mama. Dışarda mama mı versem? Bi yrdım kızlar siz neler yapıyorsunuz