_eay_ Bugün hastaneye gittik eşimle kayvalideme bıraktık bebeğimizi, çok ağladı diye bir tam fitil vermiş normalde ben hiç vermedim, bebeğim 8 aylık bişey olur mu😩Allah’ım hiç kimseye bırakmam bir daha
Mirsim _eay_ ya hu ne saçmalık ağladı diye fitilmi verilir 😱😱millet kırk derece ateşte bile korka korka fitil veriyor yada fıtl vermemek icin hastaneye götürüp serum takılıyor ,millet ağlayan çocuğa fitil veriyor neyse çok sinirlendim daha fazla yazmiyim !!
aminegunes24 _eay_ ağladı diye fitili vermiş bence olmaz ya en iyisi ağrısı var diye parol içirseymiş allahım yarabbim daha neler duycam asla bırakma durduk yere fitil atılmaz canım benim
Woody _eay_ İnşallah eşinix annesini savunmaz da aklı başına gelene kadar torununa hasret kalır Konu üstte kalsın Normalde yarım veriliyor diye biliyorum. Prospektüse baktınız mı
Mirsim _eay_ için rahat etmiyorsa bulunduğun şehrin özel hastanelerinden birini ara mesai bitmeden bir çocuk uzmaniyla görüşebilir miyim de ilacin adını doktora şöyle umarım bı sıkıntı olmaz birde ne fitilidir ağrı ateş icinmi bulantı kusma icinmi? ben çocuğumu 8 aylıkken sünnet ettrmistim ağrısı çok olursa yarım fitil verirsin dmslerdi tam fitil o ayki çocuğa çok diye dusunuyrm ,yinede bı doktoru arayıp söyleyin
Lay Ne fitili vermiş? Benim bebeğim 10günde bir kaka yaptığı için doktoru fitil vermemizi söylüyor glisrein fitilse bir şey olmaz
_eay_ Woody vereli 2.5 saat oldu şuan şuana kadar olsa etkisini gösterirdi dimi, yok eşimde kızdı çok kavga ettik
Sevdat _eay_ bişey olmaz bence, benim bebeğim daha küçükken yarım veriyordum (gaz için) 8aylık gibi aşıdan sonra veya çok huysuzsa tam fitil (Ağrı kesici) veriyordum. Tabi doktora danışmıştım.
Buse0 Ağlıyor diye fitil verildiğini ilk kez duyuyorum zahmet edip sorsaymıs keske ne fitiliymis onda ne işi var ki sor ogren doktora danıs derim
Femien Ne fitili vermiş yani ateş dusurucu mu gaz için mi birşey olmaz bence ama siz bilirsiniz yinede