karenina benim kızım da öyleydi. Meğer ışıkta uyuyamıyormuş. Panjurları çekip beşiğinin üzerine emzirme örtüsünü genişçe seriyorum yüzüne değmeyecek şekilde. Ayrıca uyuduktan sonra kundak yapıyorum. Uyku kalitesi çok arttı bu şekilde. Bir deneyin isterseniz. Bebekler de bizim gibi aydınlıkta uyuyamıyor, ortam ışığının mümkün olduğu kadar loş olması lazım. 47günlük bebeğim