Merhaba kızlar. 20 aylık bi kızım var. Bu zamana kadar uykuyu sevmeyen bi bebekti. Yaklaşık 1 ay önce memlekete geldik. Gelmeden önce uyku konusunda sürekli konuştum. Orada beşik yok seni sallayamam, yanına yatarım birlikte uyuruz gibi. İlk günümüz zorladı biraz. 1 saatte falan uykuya daldı. Sonra süreler kısaldı. Şimdi ninni açıyoruz pış pış yaparak uyuyo. Uyuyo ama uyuyana kadar sırtımı kaşı, elimi tut, bacağımı kaşı. Sürekli böyle. Zamanla teması kesip yanından çıkmayı düşünüyorum ama bu adıma bi türlü geçemiyoruz. Nasıl yapmalıyım, yanlış yaptığım bişey mi var?