17112020 Maviyesil121212 lego classic en az 6 7 yas minnacik onlar…buyuk olanlarla 4 5 yasa kadar oynuyorlar..5 yasinda lego city fln var yaslara gore
Maviyesil121212 17112020 peki yaşına uygun olanlardan önerdiğiniz var mı? İlgisini daha çok çekebilecek
Mom987 Maviyesil121212 Ben motosiklete binmiş bir çocuk var onu alıcam parça sayısı az ama benim ki aşık motorsiklete bununla hem öğrenir hem oyalanır diye düşünüyorum. İlerde 3 yaş olanı parçası çok olanı alıcam
Maviyesil121212 Mom987 ben yazdığınızı yeni gördüm 😐 bizimki geldi kızım bayıldı. Bizimki de 15 parçadan oluşuyor ama kalitesi gerçekten tartışılmaz ; geldi mi sizinki de
Mom987 calikusuu Aynen canım pahalı ben 8 parçalı olanı alıcam sevdiği bir şeyden yola çıkayım 3 yaşına doğru fazla parçalı olanı alırım o zaman başka bir markaya yönelirim belki biraz imkanlarıma bağlı
B612 Mom987 evet hem onu hem de diğer kızlarımda tematik, çok daha büyük lego setlerini kullandık. Hatta iyi ki atmamışım onları çünkü fiyatları bin lirayı geçmiş şu anda. Tavsiye ederim çok öğretici bir oyuncak türü.