Bebeğim 48 günlük, sürekli ağlıyor ve gazlı. Doktorumuz laktoz intoleransı olabilir dedi. Laktazim damla verdi. Daha önce relactaz kullandık. Ama laktazim daha güçlü dedi. Kullanıp faydasını gören var mı. Bende dikkat ediyorum. Süt ve süt ürünü tüketmiyorum. Çok nadir de olsa mama kullanıyoruz onu da laktoz free aldık. Bunları yaşayıp atlatan varsa deneyimlerinizi öğrenmek isterim çünkü çok yorucu bir süreç. Sürekli ağlayan huzursuz bi bebek ve onu öyle gördükçe ve elimden bir şey gelmedikçe daha da üzülüyorum