Hanımlar 5 aylık erkek bebeğim var şimdiye kadar emzirdim ancak artık mama meme olarak gidiyoruz. Ben sütüm yetmiyor düşüncesiyle günde 4 defa 60 yada 90 cc olarak mama veriyorum her emzirme sonrasi. Mama vermek istemiyoruk ama ac mi diye kendi kendi mi de yiyorum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum doktorlar verme diyor kilo alımı ıyi şuan. Sizce böyle devam etmeli miyim yoksa mama yi hep kesmeli miyim ek gıdaya geçince mama vermeli miyim cevaplarsanız sevinirim. Gerçekten hiç kimse aydınlatıcı cevap vermiyor. Sütüm kesilmesin en az 1 yaşına kadar emzireyim istiyorum.