Merhaba Sevgili anneler, bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor, emziren bir anneyim. Çarşamba günü 40ımız çıkıyor ve ben o gün saçımı kestirip, boyatacağım. Tam 9 aydır saçlarıma hiçbir işlem uygulamadım, anneden geçen ırsi beyazlama problemim var. Saçlarım hem çooook uzadı hem de binbir türlü renk oluştu kafamda ve artık dayanamayacağım, bu görüntüden kurtulacağım. Amonyaksız, organik boya ile boyatmayı düşünüyorum hemen bir çırpıda yeter ki beyazlar az da olsa kapansın diplerde çok uzun süre beklettirmeyeceğim. Boya konusunda öneriniz var mı? Siz boyattınız mı? Değerli fikirleriniz benim için önemli. Teşekkürler ☺️