Minikelebekk Merhaba sevgili anneler. Emzirme döneminde aşı olan anneler hangi aşıdan oldunuz? Herhangi bir yan etkisi oldu mu? Doktorunuzun herhangi bir önerisi vs. oldu mu paylaşırsanız sevinirim. Hepinize sağlıklı günler dilerim ☺
bozobeydrk Minikelebekk ben sütümü sağarak veriyorum, sabah biontech oldum şimdilik bir yan etkisi yok. Doktorlar olunması yönünde konuşuyor hep. Ben de virüs olacağıma aşı olayım dedim. 😄
Gunsss Minikelebekk saat 16:40 ta randevum var biontech olacağım. Doktorumuz biontech olmamı bebeğede antikor geçeceğini söyledi
MoRella duru2603 Anladım teşekkür ederim. Ben sinovac oldum ve siz ; doktorum biontech ol geçer dedi deyince üzüldüm acaba geçmiyor mu diye ☺️