Aselinannesii6 Kızıma doğum günü için pastacı arıyorum önerebilceğiniz uygun fiyatlı memnun kaldığınız pasta sayfası varmıdır acilinden
Tnshmszynp Aselinannesii6 ben esenyurtta oturmuyorum ama orda çalışıyorum geçen sene koska da yaptırmsıtık hem aşırı güzel di hemde çok pahalı değildi
boncukhaniminannesi Aselinannesii6 neresinde oturuyorsunuz başka bir fırında pasta yaptırdim ama tadı igrencti santiden başka birşey yoktu ama Mehterçeşme de sahur diye fırın var pastaları çok güzel .
yigitalpannesi Aselinannesii6 canm Marmara park saray muhallebicisi var 100 liraya oğlumun resmini de bastırdım çok ta lezzetli oldu güzel de bir yer arastırabılırsın
AsyaninAnnesiiii Aselinannesii6 tabela da elityuma giderken sağ tarafta bi kafe pastacı açılmıştı. 2 sene önce orda 20 kişilik şeker hamuru unicorn pasta 150 tl ya yaptırdım gayet uygun ve güzeldi 20 kişilikten de fazla cıktı pastadan. Normal şeker hamuru pasta çok fahiş fiyata yapıp insan kazikliyorlar. Şuan 200 250 olmuş olabilir fiyatlar tabi
Aselinannesii6 boncukhaniminannesi Fatih mahallesi nde oturuyorum ben buraları tam bilmiyorum ama 🤦🏻♀️ Mehterçeşme neresi tam olarak
ZMK Aselinannesii6 10 kişilik pasta yaptırdım 30 kişiye yeterdi pastaların dilimini çok büyük hesaplayarak yapıyolar 10 kişilik yeter bence 20 kişilik pastaya 400 500 den aşağı fiyat vermezler
ZMK Aselinannesii6 esenyurtta oturuyorum beylikdüzünde şeker organizasyondan yaptırdım 200 e herkes 280 isterken orda 200 e yaptırdım çok memnun kaldım
boncukhaniminannesi ZMK sayılır canım nolur yakın ol bana 😂😂 su şehitler parkina var ya sevgilisi olmadan sap sap gezen insanlar gibi kızımla geziyorum bakıyorum anneler toplanmış bebekleri oynuyor diyorum niye ben yalnızım 😂😂
ZMK Aselinannesii6 instadan şeker organizasyon pastaya da bakabilirsiniz wp den de yazabilirsiniz pastanın dış görüntüsü kadar içi de aşırı lezzetli antep fıstığı fındık şeker hamurunun dışındaki çikolatasına kadar çok kezzetli tavsiye ederim bende çok araştırarak buldum +90 531 307 17 42
ZMK boncukhaniminannesi ben hemen marmaraparkın ordayım innovia2 ye yakınım ilk evlendiğimde oraya yürüyüşe gelirdim ortamı iyi olmadığı için aşağı tarafa inmiyorum hiç ama yakınız