Merhabalar
ben bebeğimi emzirdiğim için hamile kalamıyordum 23 nisanda bıraktım 4 mayısta adet görmeye başladım 13 mayısa kadar ve şuan geçti günü sizce hamile olabilir miyim ve 2 hafta adet gördüğüm için nasıl hesaplama yapıyoruz bilgizsi olan varsa yazabilir mi ??? Mide bulantım hafif hafif karın ağrılarım da var ..