Merhaba anneler nolurbsorumu cevapsız bırakmayın kızım iki yaşında ve tuvalet eğitiminin çiş meselesini hallettik şükür ama kakasını hep altına veya halıya yaptı 7 gündür de ne yazikki kakasını hiç yapmıyor kayısı yedirdim zeytinyağı verdim sabah akşam sıcak duş aldirdim karnına masaj yaptım 🥺 😰 ama 7 gündür o kaka hiç gelmedi simdidide leğene su doldurdum ılık suda oyun oynatiyorum bu arada 5 gün fitil verdim çok az sıvı şekilde çıkardı ama kendini o kadar sikiyo ki bir türlü rahatlayamadi ne önerirsiniz Allah aşkına bana akıl verin yarın doktora götüreceğim iki yaş aşısı için ama lavman ile yaparsa yine tutar yapmaz kakasını diye düşünüyorum şimdiden hepinize teşekkür ederim