Normalde anneliği en güzel yani emzirmek ama benimki eziyet oluyor kızım gögüsümü tutuyor ama 3 dk sonra sürekli ıkınma halinde kıpır kıpır normalde dursa 15 dk doyucak ama yok gühüsümden alıyorum gaz çıkartıyorum üstten bazen çıkarmıyor sonra tekrar 1 saati buluyor böyle emzirmek ama normalde emzirmedenn hemen önce gazı felan yok normal duruyor kucağa emzirmeye başlayınca başlıyor ıkınmaları felan ben napıcam bilmiyorum bir yere de gidemiyorum çünkaçıkırsa 1 saat içeride savaş vermek zorunda kalıyorum bu seferde doyduğunu hissetmiyor parça parça olduğu için mama vermek zorunda kalıyorum biri yasım etsin neden böyle yapıyor bu çocuk 3 dk gaz vurmaz heralde