Güzel anneler merhaba.Bebeğim 4 aylık bugün aşılarını yaptırmaya götürdük.Kafa ölçümü 39.5 çıktı.Aile hekimimiz şimdilik sıkıntı yok takip edelim dedi.Benim moralim bozuldu.Bu aylarda kafası kaçtı sizin bebeklerin.Ben biraz evhamlı biriyim 🤦🏼♀️ Kafaya taktım. Bilgisi olanlar yazarsa bende moral bulurum belki.